Followers

Pages

Saturday, July 14, 2012

TRUE STORY !

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Ok, kengkawan . hari ni, aku nak citer bnde yg baru je berlaku kt kampung aku nih . . dan citer ni mmg benar2 berlaku . .
TRUE STORY BRO !
First, aku harap . korg jgn anggap citer ni sebagai umpatan ke ape . tp, sebagai pengajaran bersama lar yewp ~
Hurm . . ada larr sorg mamat kt kmpg aku ni . nama dia mamat (bkn nama sebenar) . dia ni ada 3 bini, anak ntah ada bape belas ntah . x terkira laa kan .
(@.@) x tipu ni beb .
tapi, dia ni mMg bertanggungjawab lar terhadap ank2+bini2 beliau .
Nak dijadikkan citer, si mamat ni minat kt minah(bkn nama sebenar) . janda sebelah rumah beliau .
Tup3, bini2 beliau kehairanan satu malam tu si mamat tak balik2 rumah . (O.o)
rupa2 nya si mamat ni dok tido sebelah umah kt umah minah lar kirenyew ~
perghh . mMg jadik isu lar diantara bini2 beliau akan perihal ini ~
jeng3 .
geram punyer geram . 
MAK AKU TANGKAP AYAM TUUU . .
TERUS G SEMBELIH . . .
sekarang mak aku tgh nk masak kari ayam tuu . .
(waktu sekarang ni mmg mak aku tgh masak tuu)
sinopsis sket : 
ayam jantan aku tuu da lekat kat ayam janda sebelah .
abes, x balik tido umah . .
mMg geram w0o g kejo ari2 nk bwk balik reban sendiri . .
mMg kene sembelih je ubatnyew ~
wahaha

5 comments:

misZiSya said...

hahaha!ayam2...

Izzah Azhar said...

ayam ni buat saspen je.. :D

Izzah Azhar said...

ayam ni bikin saspen je :D

Izzah Azhar said...

laaa.. aku ingat tak keluar komen tu.skali ada due daa.. hamek komen bertubi2 ye? hehe

misZiSya said...

izzah, nk komen 9 kali pon xpe. hehe