Followers

Pages

Monday, December 27, 2010

mEre semesTer 1 brEak

AsSaLaMuaLaiKum wmt . .

Ari nih . satu hari suntuk mEre kUar b'jLn2 ngn kawan . ^^o hEpi sgt .
pagi2 seawaL jam 9 pagi lg mEre da betoLak dr rumah . bkn sbb nk terus b'jLn2 . 
tp,adew tanggungjawab yg perLu di buat . mEre g daftar adek mEre, Dafyna Qaisara .
dye bru nak naek darjah satu . tp,before uh . mEre g jemput kwn mEre duLu . hik3 . mEre takut nk daftar adeq nih lame sgt . sbb uh mEre bwk jew terus kwn mEre nih . . 
ini larh adik mEre . .
0uh?!Lupew nk kenal kan pLak kan . name kwn mEre uh . khairul . tp,mEre panggiL dye keroL jew . hik3 .
pas da siap mendaftar adeq . mEre n da geng g Mcd . sarapan duLu . hik3 . mewah betol nmpknyew yew . pas mkn jew mEre, dafyna n keroL pown town2 wetex uh . dr tingkat ke tingkat . xdok beLi pew p0wn . juz  keroL jew yg beLi highlight pen . haha . Then,tetibe mEre bg rancangan giLew!haha . mEre ajak keroL panggiL kengkawan maen boLink . haha . teruih main calling2 mmbr2 yg still adew di mu0 nih . biLew da call2 sume . sume setuju kol3 kite p main boLink . tp,tyme nih awal lg . s0,mEre decide nk baLik duLu . anta adeq nih . kaco line pLak t . hik3 . 


keroL n dafyna


mEre n dafyna

pas solat n mkn tgh hari . mEre pown besiap nk g boLink . mEre terus ke umah keroL . Then, keroL kate adew lg sorg kwn pmpuan yg mEre kene amek . mEre tanpa bnyk soal terus la g amek ain(kwn lg sorg uh la) . hUHu^^,v mMg da telmbt dah nih . dah kol 3.30 . patut larh dak2 lain da meskol2 jew . haha . biLew smpy jew kat tmpt boLink uh . wah?! mMg da Lame x jmpe kengkawan lame . adew yg dari upm . uum . adew yg bkL g oversea siap ! ! wah ~ kengkawan mEre mMg sume sukses2 belaka . mEre pew cer???
haha..still melekat di malaysia sajew ~ insya-ALLAH bkL berbakti kpd generasi muda Malaysia . hik3 . 
mEre rase . boLink uh juz san excuse ntuk bejumpe . kitowg b'borak2 x henti2 . =') Thanx fren . .
nih skit snap shot yg mEre sempat amek . .

syariff,tok sam,dhiya,md top

ain n keroL

mEre n md top

sUme yg dapat hadir .

seLambe jew b'gmbo . .
hUHu^^,v lenkaLi kite jmpe lg k kengkawan . miSh you all . semoga tahun yang baru merapatkan lg ukhwah kite bersama yew . . 

wAsSalam wmt . . 

2 comments:

Suria. said...

amacam bolink ? haha

khairul said...

haha..like2..ane y g baitulmal tu???x update jugak ke???hehe